Tuesday, June 23, 2009

cuti-cuti malaysia

Al-kisah...
Penghujung cuti sekolah hari tu. Abbi ajak kitaorang pergi zoo. Abi kata dah lame tak pergi, adik2 ku girang mendengar , sebaliknya aku mengeluh dalam hati.lalala Bukan pe, aku dah beberapa kali pergi zoo atas sebab assignment. Tambah lagi hari tu aku demam. Tapi disebabkan adik-adik aku yang 5 orang tu sungguh excited n abi sanggup amik cuti untuk spend time dengan kitaorang, aku surrender weyh...haha

Time tu ummi dan kak long tak de, kak long kene pergi kerja n ummi ada kursus kat shah alam..hurm Dalam pukul 10pagi enjin pajero dah panas dan kitaorang pun pe lagi, zroomm... dan 15minit kemudian tanpa kesesakan lalu lintas sampai lah ke Zoo Negara!! Rasa tak panas bontot aku duduk dalam kereta.haha dekat je kott. ^-^"

pastu,,,
tengok la gmbar di bawah erk!
GAMBARan boleh menerangkan keadaan dan situasi.lalala :P


bergambar dulu sebelum masok. wee~

aku ketawa melihat bdk cina ni (kanan) korek idung dgn selambanya dan khusyuk.haha
nama pn bdk. ^^"

wuuhuu..posing jgn xposing.

nyam2 kerbau nyam

lps ni nak g mane erk?

seiring sejalan.lalala

KAMI penat berjalan tp ade yg cover bile brgmbr. mcm xbiase lak! :D

binatang pun taw penat, tgk tu... haha :P

----------------------------------------------------------------------------




walaupun entry kali ni pasal zoo, tapi tak banyak gambar binatang kan. haha..
aku malas nak snap! hee ^^"

Dalam pukul 12 lebih kitaorang chow dari zoo~

Sampai je kat umah, abi n adik2 lelaki ku bersiap2 nak pegi sembahyang jumaat. dan yang lain...buat taik mata.hahaha bila abi blek dari masjid n tanya kitaorang dah sembahyang ker belum, aku jawab..cuti-cuti malaysia la bi....zZzZzZz.. :D


sekian.terima kasih.
lalala. ^-^

4 comments:

ayie said...

cuti..cuti malaysia....
ai...salam kenal..
mintak izin nak join disini..

otaku jaNn said...

heee..
join la..no hal pnye.
huhu
:)

artistiksyurgaloka said...

wahhh ge zooooooo.
nak ge jgk.
nak cr bf kt zoo.
yg org byk hampeh je.
hahaha.
;p

otaku jaNn said...

cr bf kt zoo??
jom2...
hahaha..
aku pn nk cri sorg.
heee...
;P