Thursday, July 16, 2009

suara hati.


"walaupun aku tak cukup berbakat dalam bidang yang aku ceburi, aku tetap akan terus berusaha"
^^


7 comments:

artistiksyurgaloka said...

berusaha lebih bagus dr harapkan bakat semata2 jann.
bakat kalau tak digilap,lame2 karat jgk.
bila berusaha,org yg tak berbakat pon boleh jadi berbakat.
mungkin lebih bagus dr org yg ade bakat semulajadi.
good luck.
;)

ayie said...

berbakat belum tentu jadi yg terbaik...
cuba tgk kura2 & arnab...
yg 'berbakat' lari laju tu arnab...
tp yg 'berusaha' lari laju tu kura....
sape yg menang bila kedua2nya lumba lari..
kura2 yg berusaha tu yg menang
..kan..kan...
(baca dalam buku citer kanak2 la...)

teruskan usaha anda....

otaku jaNn said...

(sharole)
huhu...
akan ku ingat kata2 ko sharole!
akan ku teruskan usaha ku.
prcaya lah!acehh..
haha :P
:)


(ayie)
cite anda psl m'buatkn ku trpikir sejenak.
huhu..
akan ku contohi si kura2 tu!!
trimas ayie~
:)

Nadhirah Zamrose said...

bakat tu terpendam...kena gilap,gilap dan gilap...aku pun xde bakat jann,yakin diri jann!

kita dh xde pilihan,trus jln jgn pndg blakang...buat je yg terbaek :)

otaku jaNn said...

ok nadh!
yakin, yakin dan yakin!
:)

AfiqAzmi said...

ayam tol.penat2 aku taip komen td hilang..

otaku jaNn said...

hahaha :D
kesian kat ayam. :P