Wednesday, June 2, 2010

jalan2 di IKEA.

yeayyy..Kak Long Balik Ampang. Boleh pauu dia. haha :p sabtu lps pegi jalan-jalan kat IKEA Damansara. pnt oo. nasib baik ada abg ipar tlg angkat brg. hoho


ni lah kak long long long sy. hahah :D berseri-seri muka org lps kahwin.

bestnye..klu dapat dapur cmni.. huu

warna hijau..tenang bile melihatnya. :)

aku ada beli 1 bingkai gambar camni.

"abg rasa yang tuu okay gak"

aku harap aku dapat katil ni ! haha

ape la laki bini ni borakkan

utk anak kite nnt.. :P

sukanyaaaa warna merah putihhhh. ^o^

uishh..rambang mata okayy.

comel je lampu2 di atas

meja study. mesti aku brtambah rajin kalau ade meja camni. hehee :P

chumel patung ni. hiasan utk blk baby.

bajet 2010..! gila la

ramai oo orang datang membeli

ramai family yg datang IKEA dan balik dgn senyuman. family ada bile lg? hehe *promote

senaraikan barang anda hendak beli. ikut keperluan bukan kehendak. ngee

pilih jangan xpilih

aku tgkp gmbr katil ni bnyk kali oo. smata2 nak tunjuk kat abi bile balik umah nanti. ade lg 1 katil kayu jadi pilihan gak.hehee ^^v aku memang suke tidur katil atas. masa diploma nak dekat 2 thn setengah KATIL ATAS adalah dunia aku. huu mkn, tido, buat assignment, main msj n bla2..sume di atas katil atas. privasi tu penting okay. hakhak tak kisah la even pernah jatuh dari atas ke bwh. woo..sgt sodapp. betapa banyak kali aku disakiti..aku tetap saaayang kau katil. ngeh ngeh tidak ku lupa ampun dan maaf pada zurrayka dan lisa (roomates) sbb kadang2 TERtendang penghadang katil tuu..terpelanting kene korangg. maaf iye. +.+


lepas pusing2 tengok barang. akhirnya aku memilih 3 bingkai gambar, beg cd dan bakul baju. separuh aku bayar dan separuh lg kak long bayarkan.hahaha happy! :P kak long n suami hanya membeli beberapa jenis barang utk hiasan rumah diorang dekat kuantan. huhu

bila sambung degree. KATIL ATAS TETAP MENJADI PILIHAN AKU.
zzz


No comments: